Saturday, January 1, 2011

27DECEMBER2010

assalamualaikum ~
ya, ya, ya . org sebok buat enty new year tp aku merewang nth kemana . tu la, sapa suh malas sgt kn . 
tgk date atas ni weh ? hahaha ! sapa x tau ni date apa mmg x mengikuti perkembangan semasa . 
pikiaq la smpai terguling tersungkuq pn ampa x tau pny . haha ! date ni la aku dilahirkn di muka bumi ni oleh mama tercinta . thanks a lot mama !!! luv u !
arghhh ! xda apa yg surprise tp ada satu surprise jgk . tok sedara aku meniggal date ni . ya, mmg sedih tp yg idup msti akn pegi jgk . so pg2 tu jgk aku n family balik kg . innalillah n takziah ~
btw, thanks kwn2 yg ingat birthday aku, x kira kwn skola rendah, menengah, tadika yg dok kt alam ni . thanks a lot ok ! amam, ayah lak thanks for the present ! hahaha ! i like it :)
sweet sour in my life ??
ohh, juz a wish tp itu sudah memadai . aku x mgharapkn kereta, apatah lg sebuah banglo . haha ! apa, ingt dia anak dato' ?? cucu datuk iya lah :D
tp dia janji tau dia akan hadiahkan aku sumtin . hee ~ * ada harapan la .
tidak lupa jgk to CELCOM yg memberi panggilan percuma & kredit free . haha ! 

No comments: