Wednesday, March 23, 2011

suka sayang cinta !

assalamualaikum .

maaf la dh nk dkt a month kot x update . gilaaa kentang . bkn tak mau on9 tp byk sbb yg mendorong aku tak boleh on9 !

first sbb line tenet mcm siput sedut yg tak pandai ngengsot lg . grrr, mmg berangin aku !
second abb aku teramat terlampau busy weh ! dgn test, assignment, quiz . mcm2 daaa .

kali nak story psl life p&c aku :)
sapa tau different between suka, sayang & cinta ??

aku tak tau cmna rsa bila kita suka / sayang / cinta seseorg tu . sila tunjuk ajar plizzz ?

sbb org ckp kalo suka, kita juz akan suka je tgk dia n x cinta pn kat dia . kalo sayang lak kita suka n sayang kt dia . cm dia pn penting dlm hidup kita . tp bila cinta lak, kita suka + sayang + cinta kt dia .
jantung dup dap dup dap bila dpt jumpa dia . resah bila tak dpt contact dia sehari . sedih bila dia wt tak tau kt kita . & mcm2 la lg .

kejam tak kalo aku ckp aku tak feel benda tu skng ni ? huhu . siyes aku tak rasa benda tu after kapel . makkk aiii, kejam weh !


 

gimana dong ? konpius daaa ~

No comments: