Sunday, January 9, 2011

petang yg dingin :)

peace be upon u wahai rakan blogger :)

nothing much to say bila dah masuk sem kan . hidup just bergelumang dgn buku, nota & study group la weh ! adakah sesiapa di luaq sana yg caya kata2 dusta ni ? silap byk la . ni semua propa ja lebih . tak dak makna suma nih ! padahal ja derr . mama meluat betoi bila dengaq aku cakap aku dok study sbb mama tau aku dok study dgn MAXIS BROADBAND !

ptg ahad semalam, 9jan2011 . dah start pi sebokkan kaki kat tasik cempaka . bkn jogging pun tp saja dok menganalisis org kat sana . ampa paham2 ja la PEREMPUAN ni . kalo tak mengata tak sah . ada ja yg tak kena kat mana2 . mmg tambah dosa free2 ja . ASTAGHFIRULLAH ! bila nak taubat ni aku pun tak tau . dah lumrah insan yg dinamakan PEREMPUAN . tp JANGAN TERPEDAYA OK sbb LELAKI actually lg byk MEMBUAT GOSIP than GIRLS ! watch out boys out there :)
aku ckp camnie bkn saja2 tau tp bila lelaki mengata org, kita tak perasan sbb depa ni jenis selumber ya ya ya je bila cakap ! tp kalo mai tang perempuan yg gosip, depa ni sok sek sok sek tak kena tempat & nampak sgt2 la dok bergosip . ada yg nak deny tak statement ni ? haha ! betoi la . kalo ampa tak caya, pi la kaji, wat experiment apa bagai .

tasik cempaka ni ramai woo org jog, tp aku tak mau kurus so jalan2 ja ngan membe aku sorg ni ' ANNE ' kat sana . sambil jalan sambil dok makan pau . haha ! tak dak keja kan . nak dok uma pun bkn ada apa so keluaq la pi tgk pokok hijau, tgk family2 riadah, tgk kapel2 dating . release kot tension ! hahaha :D

 aku yg tak dak bakat jd model (-.-')
 

 anne & me 
kami kawan dr 1st sem lg & now dah sem 4 :)


credit to anne yg dah menampakkan kekurusan aku . grrrr !


p/s : now ngah ujan cat & dog ! time to qada' tidoq la . lg mau tny nak buat  apa masa ujan .

2 comments:

ANGGUN !! said...

comel je kan mereka yg dating tue ??
JELES !!

lieyakeppysan.blogspot.com said...

untung la depa ada bf ! :D