Sunday, January 9, 2011

tragedi intai mengintai !!!

hello wahai sahabat sekalian :)

amacam award AJL diz year ? puas hati ? haha ! mmg tak boleh blah derrr result dia ! aku sebagai one of FAIZAL TAHIR'S FAN mmg x puas hati ! hoolah, kita ni human being mmg la ada jgk rasa tak puas hati bila apa yg kita nak tak dpt . aku rasa SITI NURHALIZA pun patut menang tp syg tak masuk plak kan ! grrrrrrr ~

berbalik kpd topik above, TRAGEDI INTAI MENGINTAI . mmg aku berangin satu badan ! badan nak tukaq kaler MERAH dah ! kalo lembu tgk muka aku masa ni konpem2 kena kejaq ! ok, for shortnya ada SESEORANG intai rumah sewa aku ni ha ! 

benda ni jadi masa aku nak simpan baju yg dah lipat kat bilik baju ( bilik ni ada almari2 baju ja sbb ada 3 bilik kt rumah ni so lg 2 bilik baru buat bilik tidoq ) . benda ni agak2 dlm maghrib jgk la . aku nampak ada bayang2 kat tingkap & aku dengaq kottt hela nafas dia tu ! aku ingat binatang ka apa, baru aku nak pukul ngan towel ! tp nampak bayang mcm org ! 

umah kami ni jenis apartment . umah plak tepi & jiran2 pun x penah nampak kat luaq umah . so, da mmg target la kan . then, lama jgk la aku tgk ja bayang2 tu . time tu membe2 umah balik hometown . nasib aku mmg bek sbb ada sorg lg kwn aku mai teman kat umah tu . kalo dia tak dak mmg ketaq la satu badan ! 

lpas aku tenung bayang dia, aku dgq dia dah turun dari benteng . aku dengaq la tapak kasut dia cecah lantai ! pastu, kwn aku ni call membe dia suh mai tgk sat . lpas bro tu mai, aku nampak tingkap luaq bilik tu terangkat sikit mmg ada tanda org intai & cap jarinya still ada lg . 

setakat ni tak dak lg syak sapa2 tp kami dah beware la . nasib aku ada membe POLIS sorang kat area ni . dia pun ada pesan kat area ni mmg ada kes mcm ni . yg mengintai ni plak kategori WARGA ASING ! mmg x bersyukur weh depa ni . org da bg tempat keja tu mai wat keja mengintai plak kannn ?? 

hope lepas ni tak dak la apa2 jadi . pray for our safety yawww :)

p/s : nak masuk tidoq dah . sok kelas pagi kott !

No comments: